Version 2024.1 – 22. maj 2024
I det følgende kan du læse om de nye funktioner og rettelser, som version 2024.1 af XFlow indeholder.
Endnu gang har teamet arbejdet hårdt og udarbejdet en masse spændende tilføjelser og rettelser til XFlow.
Husk desuden at orientere jer i vores change log, hvor I kan se alle de ændringer og tilføjelser, der løbende bliver lavet mellem de store releases.
Se gennemgangen af releasen her
Datoer for udrulning af release 2024.1:
SaaS-kunder: Onsdag den 22. maj 2024
On-Premise kunder: Opdatering mulig fra onsdag den 29. maj 2024. Som On-Premise kunde, skal I huske at bestille tid til jeres opdatering - dette gør I ved at sende en mail til vores support support@xflowsupport.dk.
Indhold i Release 2024.1

Med den nye filtreringsfunktion, kan du nu fremsøge arbejdsgangsskabeloner på baggrund af følgende filtre:
Status - aktiv / inaktiv
Ejerskab - fælles / lokal
Begrænsning - søg på alle arbejdsgangsskabeloner eller kun dem du har adgang til at redigere
Samtykketype - søg på en eller flere samtykketyper
Type - simpel / avanceret (NY)
Kategori - søg på en eller flere kategorier (NY)
Må startes - søg på brugertyper, der må opstarte arbejdsgangen (NY)
Rettighedsgruppe - søg på rettighedsgrupper, der har adgang til arbejdsgangsskabelonen (NY)
Skabelon id - søg på et specifikt arbejdsgangsskabelon id (NY)
Ansvarlig / Fagperson - søg e-mail på ansvarlig eller fagperson på arbejdsgangsskabelonen (NY)
Idriftsættelsesdato - søg på datoperiode, hvor arbejdsgangsskabelonen er sat i drift (NY)
Ansvarlig enhed - søg på en eller flere ansvarlige enheder (NY)
KLE - søg på et eller flere KLE numre (NY)
Filtreringerne Ansvarlig enhed og KLE vil kun blive vist som filtreringsmuligheder, hvis man anvender Serviceplatformen.
Ny filtreringsfunktion på listen over arbejdsgangsskabeloner
For hver filtrering du laver, vil du få vist de arbejdsgangsskabeloner der matcher din filtrering. Det er muligt at kombinere en eller flere af ovenstående filtreringsmuligheder for at fremsøge præcis de arbejdsgangsskabeloner, du ønsker. De filtreringer du vælger, vil blive vist ovenfor listen over arbejdsgangsskabeloner, så du hele tiden kan se den aktuelle filtrering af listen.
Den nye filtreringsfunktion husker desuden din seneste filtrering, så hvis du går væk fra fanen ‘Arbejdsgangsskabeloner’ og senere vender tilbage til denne, vil listen over arbejdsgangsskabeloner fortsat vise de arbejdsgangsskabeloner, der matcher din seneste filtrering.
Du kan til enhver tid fjerne filtreringen af listen, ved at klikke på den lille tragt med minusset.
Filtreringsfunktionen på listen over ‘Arbejdsgangsskabeloner', har fået et helt nyt design, og derudover er der blevet tilføjet ni nye filtreringsmuligheder, hvilket giver dig mulighed for at navigere og finde relevante skabeloner hurtigere.
For at lave en filtrering, skal du klikke på tragten ved siden af søgefeltet, hvorefter et vindue med alle filtreringsmulighederne vil blive synligt i højre side af skærmen.
Angiv hvornår arbejdsgang er sat i drift
Under ‘Dokumentation’ i arbejdsgangsskabelonens indstillinger har vi tilføjet et felt, hvor du kan angive, hvilken dato den pågældende arbejdsgangsskabelon er sat i drift. Denne dato kan f.eks. bruges i forbindelse med afrapportering.
Det er muligt at lave en filtrering på netop denne dato i filtreringen af arbejdsgangsskabeloner, som er beskrevet i afsnittet ovenfor. Her kan du indsætte to datoer, f.eks. 01.01.2024 - 31.12.2024 og få vist alle de løsninger der er idriftsat inden for denne periode. Dette skal bl.a. bruges til afrapportering om effektmål, hvor man har brug for at se, hvor mange løsninger der er idriftsat inden for det seneste år.
Derudover kan datoen anvendes som et værktøj til at slette data i Insights, idet datoen gør det muligt at præcisere, hvilken data der skal slettes i Insights. Helt konkret, kan I med denne nye funktion fremadrettet sikre, at data der vises i Insights, kun omhandler data indsamlet mens løsningen har været i drift og dermed undgår I, at disse data er ”forurenet” af testdata.

XFlow tilbyder betydelige muligheder for gevinstrealisering både gennem forbedret struktureret dataindsamling og i særdeleshed direkte tidsbesparelser. Når en ny arbejdsproces implementeres i XFlow, anbefaler vi altid, at I registrerer, hvor meget tid der bruges på processen før implementeringen, samt hvad det forventede tidsbesparelsesestimat er, efter implementeringen i XFlow. Ved at dokumentere denne effekt, får I som administratorer og superbrugere af XFlow væsentlig bedre mulighed for at fortælle om XFlows effektivitet i jeres organisation. Hvis jeres organisation benytter sig af mange arbejdsprocesser i XFlow, vil dette også give et overblik over, hvilke arbejdsgange, der resulterer i de største tidsbesparelser samt hvilke arbejdsgange, der kunne drage fordel af et genbesøg for at øge tidsbesparelsen yderligere.
I forbindelse med denne funktionalitet har vi under 'Dokumentation' i indstillingerne for arbejdsgangsskabelonen introduceret to nye felter. Disse felter tillader jer at visualisere den gevinst, der opnås ved brug af XFlow, inklusiv screeningaktiviteten inden for XFlow.
Disse felter er placeret under overskriften ‘Gevinstrealisering’. Tallene der skrives ind her, anvendes til beregninger, der muliggør en visualisering af gevinstrealiseringen i Insights-modulet.
Visualiser jeres gevinst ved at bruge XFlow
Minutter sparet pr. gennemført arbejdsgsang
I dette felt angiver I antal minutter sparet pr. arbejdsgang kontra sagsbehandlingstiden, der ville være brugt uden brug af XFlow.
Dette tal vil blive brugt i Insights til at udregne den samlede tidsbesparelse for denne specifikke arbejdsgang.
Estimat på sagsbehandlingstiden i minutter efter XFlow har afleveret data
I dette felt angiver I antal minutter I bruger på at behandle den data, som XFlow har afleveret, indtil sagen kan lukkes; dvs. at de konkrete parter har fået besked, at det er blevet journaliseret korrekt osv. - dette kan variere meget fra arbejdsgang til arbejdsgang.
Ved at benytte dette felt vil I i Insights kunne se, hvor stor indvirkning brugen af screeningaktiviteten har på den enkelte arbejdsgang, hvilket netop skal sikre, at alle udfyldelser af den konkrete selvbetjeningsløsning er relevante for jer som organisation.
Få større indsigter i jeres selvbetjeningsløsninger gennem Insights
Insights-modulet har fået en række nye funktioner, der gør det muligt at få dybere indsigter i den enkelte selvbetjeningsløsning og dermed en bedre forståelse af anvendelsen af løsningen på både kort og lang sigt.
Anvendelse over tid
Vi har tilføjet en ny grafik under fanen ‘Statistik på enkelt arbejdsgangsskabelon’, som illustrerer anvendelsen af arbejdsgangen over tid gennem et søjlediagram. Dette diagram giver mulighed for at analysere anvendelsen af hver enkelt arbejdsgang og kan tilpasses til at vise data efter år, måned eller specifik dato. Denne funktionalitet giver et klart overblik over tendenser og mønstre i brugen af selvbetjeningsløsninger over tid.
Gennemførsel af første aktivitet
For at give en mere detaljeret indsigt i arbejdsgangen, har vi tilføjet en udregning, der viser forskellen mellem antal påbegyndte arbejdsgange og antal arbejdsgange, hvor første trin er blevet afsluttet. Dette har vi gjort for at give jer en indsigt i, om jeres udfyldere afslutter første trin af arbejdsgangen (første aktivitet i flowet), når de har påbegyndt arbejdsgangen.
Eksempel: Den samme arbejdsgang er blevet påbegyndt 107 gange. Ud af disse 107 gange har udfylder afsluttet første trin af arbejdsgangen i 46 af tilfældene. Det vil sige, at der er 61 gange, hvor arbejdsgangen er blevet påbegyndt, men hvor udfylder ikke er nået gennem første trin i flowet, svarende til 57 %.
Dette giver værdifuld indsigt i, om der skal foretages nogle ændringer i denne del af arbejdsgangen. Samtidig er visningen særlig anvendelig i de løsninger, hvor I anvender screening, da I med disse data kan se, hvor mange personer der falder fra i screeningen.
Slet data fra Insights
For at styrke de data I får gennem Insights og for at sikre, at disse data ikke bliver forurenet med testdata, har vi implementeret en ny slettefunktionalitet i Insights-modulet. Dette værktøj giver jer mulighed for effektivt at identificere og fjerne ikke-relevante data i modulet. I kan slette data fra Insights på tre måder:
Slet data baseret på arbejdsgang ID: Giver mulighed for at slette data baseret på et specifikt arbejdsgang ID.
Slet data inden for en datoperiode: Giver mulighed for at slette alt data fra en given arbejdsgang inden for et specificeret datointerval. Denne funktion er nyttig for at rydde op i data efter afsluttede testperioder eller projekter.
Slet alle data fra arbejdsgang: Giver mulighed for at slette alle data registreret på en bestemt arbejdsgang.
Slettefunktionen har en popup-bekræftelse, der sikrer, at brugeren bekræfter deres handling, før data permanent fjernes fra Insights-modulet.
Disse nye funktioner i Insights-modulet har til formål at forbedre jeres evne til at analysere, overvåge og justere jeres selvbetjeningsløsninger, hvilket kan lede til mere informerede beslutninger og en mere effektiv drift.

XFlow Biblioteket er blevet udvidet med en ny kategori og herunder en række nye løsninger. Formålet med dette er at gøre det så nemt for jer som muligt, når I skal oprette nye løsninger i XFlow. Vi har derfor tilføjet kategorien Standardløsninger. Denne indeholder fem løsninger/flows, som vi har identificeret som nogle af de flows der ofte bliver anvendt hos jer.
Nye løsninger i XFlow bibloteket
Flowet i de enkelte løsninger er beskrevet, så du nemt kan vælge den løsning, du ønsker at anvende. Herefter skal du blot tilknytte en eller flere blanketskabeloner og sørge for at opsætte modtager og evt. indhold på de allerede oprettede dataafleveringer i flowet.

Vi introducerer i dette release, muligheden for at begrænse adgangen til jeres blanketskabeloner til specifikke rettighedsgrupper eller specifikke brugere, så det dermed kun er disse brugere, der har adgang til at foretage ændringer på de pågældende blanketskabeloner.
Muligheden for adgangsbegrænsning findes i dag allerede på arbejdsgangsskabelonen, men da det indtil nu ikke har været muligt at begrænse adgangen til de tilknyttede blanketskabeloner, har brugere, uden adgang til arbejdsgangsskabelonen, fortsat kunne ændre i blanketskabelonerne, hvilket underminerer adgangsbegrænsningen på arbejdsgangsskabelonen.
Denne nye funktion, kræver fortsat, at de brugere som I giver adgang, stadig skal have enten rettigheden 'Adgang til blanketskabeloner' eller 'Rediger fælles blanketskabeloner' for at kunne ændre en blanketskabelon.
Brugere, der ikke har de nødvendige rettigheder til at foretage ændringer på en blanketskabelon, vil fortsat kunne åbne blanketskabelonen, men vil kun få adgang til at se denne i read only-tilstand.
Hvis en bruger, der er tilknyttet skabelonen, bliver slettet, vil blanketskabelonen forblive låst, og det vil kræve, at en systemadministrator ændrer adgangsstyringen.
Begræns adgangen til jeres blanketskabeloner
Optimeret design på blanketskabelonens indstillinger
For at understøtte denne nye funktion har vi opdateret brugergrænsefladen for indstillingerne på blanketskabeloner. Det nye design introducerer en menu i venstre side, der er struktureret på samme måde som menuen i arbejdsgangsskabelonens indstillinger. Blanketskabelonens indstillinger er nu mere overskueligt organiseret under relevante menupunkter.
Menuen skal gøre det let at administrere både generelle indstillinger (Generelt) samt sikkerhedsindstillinger (Sikkerhed), herunder adgangsbegrænsning. Brugere kan få overblik over hvilke arbejdsgangsskabeloner der anvender den pågældende blanketskabelon (Anvendelse), aktivere sprogversionering (Sprog), samt se en log over skabelonens ændringer og tidspunktet for disse (Ændringslog).
Disse forbedringer er lavet for at forbedre brugeroplevelsen og sikre en nemmere og mere effektiv håndtering af jeres blanketskabeloner.

Få vist ugedag og ugenummer i datofelter
Denne opdatering inkluderer muligheden for at få vist ugedag og ugenummer i felterne 'Dato' og ‘Dato - start og slut’.
I opsætningen af datofelterne, kan du angive, om du ønsker at få vist hhv. ugedag og ugenummer. Når dette er slået til, vil ugedag og ugenummer blive vist i udfyldelsen, så snart der vælges en dato. Både ugedag og ugenummer vil desuden automatisk blive inkluderet i de PDF'er der genereres på baggrund af løsninger med et af de nævnte datofeltet, hvilket kan være særligt nyttigt for sagsbehandlere i situationer, hvor dato og tidspunkt spiller en kritisk rolle for dokumentation og opfølgning.

Valider CPR-numre med feltet ‘CPR-nummer’
I denne opdatering af XFlow har vi implementeret muligheden for at validere CPR-numre via feltet CPR-nummer.
For at validere CPR-numre via feltet, skal der i opsætningen af feltet sættes flueben i ‘Valider CPR-nummer’.
Validering: Når en bruger indtaster et CPR-nummer, vil XFlow nu øjeblikkeligt validere nummeret for at bekræfte dets gyldighed. Dette sikrer, at kun korrekte CPR-numre accepteres.
Feedback ved ugyldigt CPR-nummer: Skulle der indtastes et ugyldigt CPR-nummer, vil systemet straks informere brugeren om fejlen gennem en tydelig fejlmeddelelse. Vær opmærksom på, at det kun vises, når CPR-nummeret er ugyldigt. Vises der ikke nogen meddelse, er CPR-nummeret dermed gyldigt.
Valgfri visning af alder: Som en ny funktion kan brugeren nu vælge, om alderen på personen, der er tilknyttet det indtastede CPR-nummer, skal vises. Denne funktion kan aktiveres eller deaktiveres efter behov og fungerer som en ekstra bekræftelse på korrekt indtastning.
Beskyttelse af personlige oplysninger: Feltet undgår bevidst at vise yderligere personlige oplysninger, såsom navn og adresse, hvilket sikrer, at brugerens data forbliver fortrolige.

Udvidelse af feltet ‘Personoplysninger fra CPR’
Vi har foretaget en betydelig udvidelse af feltet 'Personoplysninger fra CPR', som nu kan hente yderligere relevante oplysninger, herunder oplysninger om:
Personens eventuelle børn
(som udgangspunkt vises fødselsdato kun, men det er også muligt at vise navn og CPR-nummer)Personens forældre
(som udgangspunkt vises fødselsdato kun, men det er også muligt at vise navn og CPR-nummer)Forældremyndighed
Forældremyndighedsrelationstype
Person-ID
Aktuel civiltilstand
Derudover kan feltet fortsat hente kommunekode og vise personens alder, hvis ønsket.
Valg af modtager for Digital Post
Denne udvidelse betyder også, at du nu kan vælge, hvilken forælder der skal modtage Digital Post. Dette valg er uafhængigt af forældremyndighedsstatus, hvilket giver større fleksibilitet i kommunikationen.
Fleksibel opsætning af feltet
Med udvidelsen kan du nu konfigurere, hvilke oplysninger der skal vises i 'Personoplysninger fra CPR'-feltet. Dette omfatter separate aktiveringsindstillinger for hver type information, herunder også fornavn, efternavn, adresse, som før altid blev vist, hvilket giver større kontrol over de data, du arbejder med.
Automatisk hentning af tidligere indtastede CPR-numre
XFlow kan nu automatisk hente tidligere indtastede CPR-numre fra relaterede felter og anvende disse til at vise oplysninger baseret på feltets aktuelle konfiguration. Dette er især nyttigt i situationer, hvor en bruger handler på vegne af en anden, f.eks. et barn der handler på vegne af en forælder.
Opdateret SBSYS-integration
De nye muligheder i feltet er også integreret med SBSYS, så feltet genererer og udsteder de nødvendige værdier for korrekt journalisering i SBSYS-sager.

Som administrator eller lokaladministrator kan du nu tilpasse knapteksterne på loginsiden, hvilket giver mere fleksibilitet og mulighed for tilpasning til organisationens terminologi.
‘Windows-login’ kan f.eks. nu ændres til ‘Medarbejderlogin’, som har været et ønske fra flere af jer. Denne ændring foretages under Organisationsindstillinger —> Tekster.
Definer egne tekster til knapper på loginside

Opdateringer til SLS-integrationen (Statens Lønsystem)
”SLS ferieregnskab” tager nu udgangspunkt i personen, som blanketten udfyldes for/af
SLS ferieregnskab tager nu udgangspunkt i udfylder af blanketten (og udfyldes for), så f.eks. en leder får vist udfylders ferieregnskab og ikke sit eget. Dette betyder altså, at det altid kun vil være opstarters ferieregnskab der vises, når der klikkes på ‘Vis regnskab’.
Nye dataafleveringer til ‘SLS Afvigende kontering’
Vi har tilføjet en række nye dataafleveringer til afvigende kontering på hhv. SLS ansættelsesforhold og SLS løbende løndel.
Dataafleveringer til afvigende kontering (på ansættelsesforhold i SLS)
SLSAfvigendeKonteringOpret
SLSAfvigendeKonteringAjour
SLSAfvigendeKonteringSlet
Dataafleveringer til afvigende kontering (på løbende løndel i SLS)
SLSAfvigendeKonteringLoebendeLoendelOpret
SLSAfvigendeKonteringLoebendeLoendelAjour
SLSAfvigendeKonteringLoebendeLoendelSlet
Bemærk at procentafvigelsen skal indtastes i hundreddele, dvs. hvis du ønsker at skrive 37,5 % skal du skrive 3750.
Ferieregnskab er blevet opdateret med en mere signende tekst
”Automatisk med løn” er ændret til ”måned og årstal, hvor dagene er optjent”
Arbejdsgangsskabeloner
Ved kopiering af arbejdsgangsskabeloner (lokal og fælles kopi) sikres det nu, at alt følger med i kopien, herunder tringuide, KLE-numre, oplysningspligt, vejledninger, værdilister og mappinger på sammenligningsfelter, knaptekster mm.
Eksport/import-funktionen er blevet gennemgået og optimeret for at sikre, at alt følger med i når en arbejdsgang eksporteres og efterfølgende importeres.
Det er nu muligt at fjerne opsummeringssiden i arbejdsgange, hvor tringuide er slået til.
Når du downloader en arbejdsgangsskabelon fra XFlow biblioteket, vil det fremadrettet være synligt, hvis arbejdsgangsskabelonen tidligere er blevet downloadet, så man undgår, at de den allerede downloadet skabelon bliver overskrevet.
Mindre ændringer og tilføjelser
Under ‘Links’ på arbejdsgangsskabelonen har vi tilføjet en drop down, hvor du kan vælge temaet for de links, som du kan udstille, f.eks. på jeres hjemmeside. I denne drop down kan du vælge mellem ‘Ingen’, 'Virk' eller 'Borger.dk'. Som standard vil ‘Ingen’ være valgt og det betyder, at de links i kan kopiere blot vil have organisationens tema. Vælger du ‘Virk’ eller ‘Borger.dk’, vil linksene automatisk ændres, således udfylder kommer ind på løsningen med enten Virk eller Borger.dk tema.
Under ‘Oplysningspligt’ på arbejdsgangsskabelonen, vises det nu, hvilken kategori den tilknyttede oplysningspligt kommer fra.
SBSYS: Dataafleveringen SBSYS opret sag er blevet udvidet, så den kan trække det p-nummer fra løsninger, der indeholder et CVR-felt.
Blanketskabeloner
Ja/Nej-feltet kan nu indstilles til at være valgfrit.
Det er nu muligt at overskrive “Ja” og “Nej” i Ja/Nej-feltet, således man i stedet kan angive to brugerdefineret valgmuligheder, der vises ved siden af hinanden og på den måde undgå at skulle vise valgmulighederne i en drop down.
Vi har fjernet muligheden for at skrive komma, skråstreg / og parenteser () i feltnavne. Dette har vi gjort for at undgå, at blanketoverblikket ikke kan foldes ud.
Det er muligt at gøre ejerlavskoden påkrævet i matrikelfeltet, således SBSYS-afleveringer ikke fejler, hvis der ikke findes data om et ejerlav i DAWA.
Vi har lavet et nyt felt, der hedder ‘Skillelinje’, som gør det muligt at indsætte skillelinjer i forskellige længder i blanketter, hvilket giver bedre mulighed for dokumentopdeling og dermed en bedre brugeroplevelse.
Brugerdelen
Udseendet på det Brugerdefinerede Excel-udtræk på søgesiden er blevet optimeret.
To nye Ekstra info-kolonner er blevet tilføjet til ‘Mit overblik’ og ‘Søgning’ for at gøre det nemmere at fremsøge de ønskede arbejdsgange.
I kan nu oprette en lokal besked på organisationsniveau, som vises til brugerne i bjælke øverst i XFlow. Denne kan f.eks. bruges til at informere om driftsforstyrrelser eller lignende. Denne funktion har indtil nu kun været tilgængelig på systemniveau. Hvis både systemindstillingen og organisationsindstillingen er slået til samtidig, vises systembeskeden øverst og den lokale besked under denne.
XFlow Public API
Når endpointet til fremsøgning af blanketter bruges i sammenhæng med endpointet ”/process/{processID}”, kan man nu se ”/process/{processID}”-svaret ”Venter på” feltet. Altså hvor henne i flowet, blanketten befinder sig.
Til "/Process/Search" har vi gjort det muligt at benytte alle de søgeparametre, der findes på søgesiden i XFlow.

PDF’er mangler markeringer på overskrifter, på trods af, at blanketten er opsat med H1, H2 osv., hvilket betyder, at de ikke er webtilgængelige.
Linjeskift i Word-dokumenter fra lister respekteres ikke.
Løsninger der indeholder en tringuide og en værdiliste med træstruktur fejler, når man forsøger at gå videre fra første trin.
Kopiering af containers (grupper, multivælger, ja/nej-felt osv.) samt hele skabeloner der indeholder et eller flere sammenligningsfelter, ødelægger det kopierede sammenligningsfelt.
Hvis man kopierer et informationstekstfelt og sammenligningsfelt i en blanketskabelon, og indsætter felterne i blanketten og ændrer teksten i det kopierede felt til en ny tekst, slår tekstændringen ikke igennem.
Signering med underskriftfelt på mobil, kan kun bruge halvdelen af feltet.
En bruger med adgang til at redigere arbejdsgange på deres lokale organisation, har også mulighed for at ændre blanketskabelonrækkefølgen og indstillingerne på PDF-skabelonerne på fælles arbejdsgangskabeloner.
I tilfælde, hvor det er muligt at vælge mellem rettighedsgrupper, når man indsender blanketten, er det muligt at søge i rettighedsgrupperne. Hvis man skriver noget selv, og vælger det man har skrevet ind og dermed ikke en af valgmuligheder, sender den blanketten til "ingen".
Ved oprettelse af en ny bruger, hvor man indtaster telefonnummer og efterfølgende gemmer, gemmes telefonnummeret ikke.
Nulstilling af søgefiltre på listen over blanketskabelon listen virker ikke.
Når man klikker på ‘Fortryd’ under signering af udfyldelse sker der en fejl.
Felter der ligger på samme linje i udfyldelsen flugter ikke.
Oprettelse af arbejdsgange fra XFlow Biblioteket fejler.
Det er muligt at se tilknyttede arbejdsgange for en rettighedsgruppe, men fravalgte arbejdsgangskabeloner bliver ikke sorteret fra i den liste.
Lokaladministratorer, der opretter en ny kvitteringssideskabelon, kan ikke ændre i tekst og overskrift, fordi skabelonen er oprettet som fælles, hvilket en lokaladministrator ikke bør kunne.
Administratoren for lokal kvitteringssideskabeloner står ikke længere over for uventede udfordringer.
UpdateMatrikel viser forkert formuleret fejl.
SBSYS valider sag: Hvis eksisterende sager har en status, som XFlow ikke kender, så vil status altid blive annulleret, og derved ikke valideret korrekt.
SBSYS primaersag: Manglende CPR-nummer og filnavn over 260 karakterer giver fejl
SBSYS: Sagsbehandler opdateres, selvom der ikke er opdateret en part.
SBSYS Byggesag: Ansættelsessted kan ikke findes