Søger du support eller information?

Support

Hvis du oplever udfordringer med løsningen, så kontakt vores supportafdeling

For at vi kan hjælpe dig hurtigst
muligt bedes du læse neden-stående tips og tricks til en hurtigt løst supportsag.

Information

Hvis du er interesseret i at høre mere om, hvad XFlow kan, så kontakt Matilde

Matilde Fevre
Head of Sales


Sådan kan vi lettest løse problemet for dig

Når I som organisation har købt XFlow, har I igennem jeres administratorer eller udvalgte superbrugere adgang til supporten for XFlow. 

Du kan kontakte supporten, hvis du oplever en fejl, eller hvis du har et spørgsmål, som du ikke kan finde svar på i vores vejledninger.

Når du kontakter supporten med en fejl, er det vigtigt, at du sender så mange informationer med som muligt. Dette skal ikke gøres i et teknisk sprog, men ud fra hvad du oplever, og du må meget gerne supplere med skærmbilleder eller skærmvideo. 

Følgende oplysninger kan være relevante for, at vi kan løse sagen: 

● Dine kontaktoplysninger 

● Navnet på din organisation 

● Hvor i systemet opstår fejlen? 

● Hvilke handlinger foretog du dig, da fejlen opstod? Sker fejlen, hvis du gør det samme igen? 

● Hvad består fejlen i? Er der en fejlmeddelelse? 

● I hvilken browser og browserversion opstår fejlen?

● Hvornår skete fejlen?

● Indsæt gerne billeder, hvis muligt

OBS: Husk GDPR, når du sender informationer ind, så du ikke kommer til at sende CPR-numre eller andre personfølsomme oplysninger.

Supporten kontakter dig, hvis der er opfølgende spørgsmål, og ellers når sagen er løst. 


Du har følgende kontaktmuligheder:

Du kan kontakte supporten telefonisk på: +45 87 34 44 94

Du kan sende en mail til supporten på: 
support@xflowsupport.dk

Supporten for XFlow har åbent alle hverdage 8.00 - 16.00.

Udenfor denne åbningstid holder vi selvfølgelig altid øje med driften. Vi har samtidig op til flere automatiske systemer, der sørger for, at alting kører som det skal og giver besked, hvis der skulle opstå udfordringer.


  • Angiv "KRITISK" i overskriften, hvis du har brug for akut hjælp.

  • Angiv en sigende overskrift i din henvendelse.

  • Meld kun én fejl ind pr. henvendelse for at undgå, at informationer ikke bliver overset eller forvekslet i sagen.

  • Når du har indsendt en fejl, får du en bekræftelse på mail. Ved at svare på denne mail kan du tilføje nye informationer til den konkrete sag.

  • Vær opmærksom på, at sagen fungerer som en almindelig mailkorrespondance, hvilket betyder, at eventuel intern kommunikation i tråden vil fremgå af supportsagen. 
     

Hjælp os med at hjælpe dig!

Du kan lære meget mere om XFlow ved at besøge vores hjemmeside.