Support

Support: XFlow KL


Kontakt

Henvendelse til XFlow KL-supporten bedes udelukkende foretages af kommunen XFlow KL administrator.

XFlow KL Supporten kan kontaktes via følgende:

Sådan kan vi lettest løse problemet for dig

Du kan kontakte supporten, hvis du oplever en fejl - både i XFlow-platformen eller indholdsmæssigt i blanketterne, eller hvis du har et spørgsmål, som du ikke kan finde svar på i vores vejledninger.

Når du kontakter supporten med en fejl, er det vigtigt, at du sender så mange informationer med som muligt. Dette skal ikke gøres i et teknisk sprog, men ud fra hvad du oplever, og du må meget gerne supplere med skærmbilleder eller skærmvideo.

  • Dine kontaktoplysninger 

  • Navnet på din organisation

  • Er fejlen i XFlow-platformen eller indholdet af en blanket/arbejdsgang?

    • I så fald det er indholdet af blanketten, ønskes navnet på KL-blanketten (navn og/eller KL ID) samt ID på blanket og/eller arbejdsgang i XFlow.

  • Hvor i systemet opstår fejlen? 

  • Hvilke handlinger foretog du dig, da fejlen opstod? Sker fejlen, hvis du gør det samme igen? 

  • Hvad består fejlen i? Er der en fejlmeddelelse? 

  • I hvilken browser og browserversion opstår fejlen?

  • Hvornår skete fejlen?

  •  Indsæt gerne billeder, hvis muligt

    OBS: Husk GDPR, når du sender informationer ind, så du ikke kommer til at sende CPR-numre eller andre personfølsomme oplysninger.

Følgende oplysninger kan være relevante for, at vi kan løse sagen

Hjælp os med at hjælpe dig

  • Angiv "KRITISK" i overskriften, hvis du har brug for akut hjælp.

  • Angiv en sigende overskrift i din henvendelse.

  • Meld kun én fejl ind pr. henvendelse for at undgå, at informationer ikke bliver overset eller forvekslet i sagen.

  • Når du har indsendt en fejl, får du en bekræftelse på mail. Ved at svare på denne mail kan du tilføje nye informationer til den konkrete sag.

  • Vær opmærksom på, at sagen fungerer som en almindelig mailkorrespondance, hvilket betyder, at eventuel intern kommunikation i tråden vil fremgå af supportsagen. Det gælder også, hvis du tilføjer andre på tråden som CC, der eventuelt besvarer din henvendelse.