Support hos XFlow

Når I som organisation har købt XFlow, har I igennem jeres administratorer eller udvalgte superbrugere adgang til supporten for XFlow. 

E-mail

Du kan sende en mail til supporten på: support@xflowsupport.dk.

Telefon

Du kan kontakte supporten telefonisk på: +45 87 34 44 94

Her vil du primært komme i kontakt med vores supportmedarbejder, Michael, der tager sig af supporten for vores produkter - herunder XFlow.  

Åbningstider

Supporten for XFlow har åbent alle hverdage 8.00 - 16.00.

Udenfor denne åbningstid holder vi selvfølgelig altid øje med driften. Vi har samtidig op til flere automatiske systemer, der sørger for, at alting kører som det skal og giver besked, hvis der skulle opstå udfordringer.
 

Når du kontakter supporten

Du kan kontakte supporten, hvis du oplever en fejl, eller hvis du har et spørgsmål, som du ikke kan finde svar på i vores vejledninger.

Når du kontakter supporten med en fejl, er det vigtigt, at du sender så mange informationer med som muligt. Dette skal ikke gøres i et teknisk sprog, men ud fra hvad du oplever, og du må meget gerne supplere med skærmbilleder eller skærmvideo. 

Beskrivelse af fejl

Følgende oplysninger er relevante for, at vi kan løse sagen: 

  • Dine kontaktoplysninger (så vi kan vende tilbage til dig)
  • Navn på den organisation du ringer på vegne af
  • Hvor i systemet opstår fejlen? 
  • Hvilke handlinger foretog du dig, da fejlen opstod? Kan du gøre det igen, hvor samme fejl opstår igen?
  • Hvad består fejlen i? Hvis der bliver vist en fejlmeddelelse, hvordan lyder denne? 
  • I hvilken browser og browserversion opstår fejlen?
  • Hvornår skete fejlen (cirka tidspunkt)?

Indsæt også gerne et direkte link til der, hvor fejlen opstår.

Husk GDPR, når du sender informationer ind, så du ikke kommer til at sende CPR-numre eller andre personfølsomme oplysninger.

Supporten kontakter dig, hvis der er opfølgende spørgsmål, og ellers når sagen er løst. 

Generelle tips

  • Angiv en sigende overskrift i din henvendelse.
  • Angiv "KRITISK" i overskriften, hvis du har brug for akut hjælp.
  • Meld kun én fejl ind pr. henvendelse for at undgå, at informationer ikke bliver overset eller forvekslet i sagen.
  • Når du har indsendt en fejl, får du en bekræftelse på mail. Ved at svare på denne mail kan du tilføje nye informationer til den konkrete sag.
  • Vær opmærksom på, at sagen fungerer som en almindelig mailkorrespondance, hvilket betyder, at eventuel intern kommunikation i tråden vil fremgå af supportsagen. 
     

Hvad sker der, når supporten modtager din henvendelse?

På nedenstående figur kan du se, hvordan vi arbejder med dine henvendelser:

Vis i stor størrelse

Hvor godt besvarede denne artikel dit spørgsmål?